EXTREMT trött...

Ännu en dag har gått, jag är tröttare än någonsin, höll på å somna redan på lunchen idag. Har jobbat otroligt mycket dom sista veckorna nu. Och idag har jag jobbat som en dåre, fått bort sommarshoppen, klättom istortsett alla dockor, fått ut nya dam och barnkläder, städat och fixat. OJojoj..så jäkla duktig jag varit, om minst lika mycket skall jag hinna med imorgon. Skulle verkligen vilja kunna sluta tidigt på fredag så jag kunde få komma hem och slappna av och njuta med Min Holly och Adde, kanske grilla och mysa med vänner. Men det verkar vara en omöjlighet. 

Igår kom Anna in och sällskapade med oss. Passade på att begära en tjej fil (P.S I LOVE YOU) nu när jag även hade Anna på min sida.hahaha

Nej jag måste nog fanme upp å lägga mighelt slut och migränanfall börjar krypa sig på. Började redan på jobbet, hoppas det inte e värre imorgon.

Skall bara titta in till grannen å se om hon å Therese gör nå vettigt....
nattinatti dåra.
p.s Jag kommer INTE ändra min frukost rubrik....hur skön som helst ju...och helt å hållet meningen att de skulle stå så ;)

Kommentarer
Postat av: Malin hejdenberg

usch att det e så jobbigt och tuft på jobbet, jobba inte ihjäl dej nu bara , hoppas du inte vaknar med migrän anfall i morgon, usch det e aldrig trevligt :/

om några veckor flyttar vi in =) emma skulle flytta nu i helgen, sen prata mamma om den 20 .. får se hur det och när det blir, mamma o pappa ska ju hjälpa till o bära, annars går det ej :/ jobba lungt i morgon..

2009-08-05 @ 22:17:49
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vi ska bo i åminne v 33. Några roliga tips att besöka? Annars kommer vi och hälsar på småkatterna när vi lånar toaletten! ;=

2009-08-06 @ 21:36:27
Postat av: Elin Hejdenberg

Shit vad du verkar jobba! Hoppas att du snart har några dagar ledigt så du kan umgås med din prinsessa...

kramar

2009-08-07 @ 13:23:38
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0