Intresseklubben antecknar...


Nu sitter vi här i soffan, jag och Adde, ganska trötta båda två. Vi har varit inne och storhandlat. Undertiden fick Holly vara hemma och leka med tant Anna och Moster Therese, underbara underbara människor som alltid ställer upp och finns där måste jag säga...tusen tack.

Annars blev det inte mycket gjort här hemma idag, Therese hade nämligen fått massa nya singstar skivor så vi har sjungit oss hesa...de e ju sååå sjukt kul, skulle kunna stå å skråla hela dagen lång. Tillslut var det iaf dags att hämta barnen på dagis efter de så....gickvi hem å sjöng mera singstar såklart!!:)hahaha

Fy va jag hatar semlor...bläää..de kryllar ju av dom för sjutton... fattar inte varför dom inte kan göra semlor utan äcklig mandelmassa...iof e dom inte särskillt goda då heller.
Smoothie e desto godare.. det står min underbara fästman å gör till mig nu, med Mango Banan och nå mer.Tur att han e så klok å förstår att jag faktiskt MÅSTE blogga lite. haha

Jaaaa..just de ja, jag testade ju å göra den där avokado inpakningen...självklart krävs det mer en en behandling för att det skall synas märkbar förändring. Tycker dock att håret redan nu känns annorlunda och fick absolut mera glans.Det får kanske bli en till hårkur på söndag eller något. Den va iaf verkligen att rekomender!!!

Nej nu ska jag softa fläsket lite sen upp å sova..nu väntar jobb framöver, Ons, Tors, Fre och lör ska jag jobba.Så kommer kanske inte skriva så mycket då, men lovar att försöka...eftersom mitt liv e SÅ sjukt intressant att läsa om och jag tycker synd om er om ni inte får er dagliga dos av "Elins liv"


....xoxo...


Kommentarer
Postat av: Ida

bra för vissa av oss behöver den dosen för att klara av vardagen !! :) gullunge !! puss pluppi Din bambam

2009-02-24 @ 22:45:47
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: elin

Jaa..bra att han vet om att du MÅSTE blogga! För lixom..jag har ju inget annat att läsa annars.. Vad ska man annars göra på sin lediga tid...om än inte läsa eller blogga?! =D

2009-02-25 @ 14:11:01
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0