Brist på annat...

Bästa veckodagen: Fredag....fredagsmys:)

 

 

Humör: slöööö

 

 

Favoritgodis: ehmmm... "roligt" godis. Ni som känner mig vet ;)

 

 

Är det nåt du absolut inte äter:  Bruna bönor och fläsk

 

 

Kläder just nu: Randig polo, vit jetset klocka, döskalle skarf ljusgråa jeans

 

 

Musik just nu: Nu är det jul igen (Pippi Långstrump film)

 

 

Favoritsaft : Lime

 

 

Dagens längtan: Middag med Holly och Adde

 

 

Hur många kuddar sover du med: 1 st

 

 

Spelar du nåt instrument: Nej... verkar va så jävla svårt ju :)

 

 

Dagens frisyr: Kort blont platt

 

 

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja självklart... vem gör inte det?

 

 

Har du några homosexuella vänner: ja... iaf 3 st

 

 

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: absolut!

 

 

Ser du på kärleken som ett misstag: Ehhh...what??

 

 

Bio eller promenad: Prommis i skymmning eller soluppgång

 

 

Dagens borde: Städa nedervåningen och tvätta!!!

 

 

Dagens fundering: När ska jag få ork till att börja städa egentligen??

 

 

Snarkar du? Nej!

 

 

Rädd för insekter? Maskar isåfall... eller de e jag inte rädd för kanske mest äcklad, annars inget.

 

 

Det här är jag bra på: glömma saker, Shoppa och SÅ mycket mer såklart:)

 

 

Vad vill du jobba som? Danslärare, personal shopper m.m

 

 

Chips eller godis? Chips... för det kan man ha dipp till:)

 

 

Skriver du dagbok? Ja...bloggen

 

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Har haft piercing i både navel och tunga men det har jag tagit ur, så nu har jag bara i öronen och där vill jag ha fler. Har 4 tatueringar, en i nacken, en på varje handled och en över revbenen på höger sida

 

Hur många syskon har du? 1 Lillebror och 3 st storesystrar

 

 

Är du rädd för blod? Nej...

 

 

Anser du att du är stark? Stark som person skulle jag nog kunna säga att jag är

 

 

Röker du? Japp tyvärr... skulle vilja hitta motivation till att sluta

Snusar du? Nej men har gjort...

 

 


Använder du knark? Love is my drug.... ;p

 


Kaffe eller te? båda e gott

 

 

London eller Paris: Paris

 

 

Favoritfärg: Svart, corall

 

 

 

Född: Visby

 

 

Nationalitet: 100 % svensk!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0