En dag i stan...

Nu har Holly varit ledig alldeles för länge från dagis :) Allt allt allt har varit tråkigt och fel den här dagen..
ehhh,ähh,,uhhh, har det typ låtit...och såklart NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ...SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK.
Typ så...

Men imorse bar jag hon och Malin iväg till stan iaf. Köpte dop present till Havanna, födelsedags present till Emil, klister öronhängen till Holly och en sjal till mig.. För det har jag ju inte sen innan ;)

Vi mötte upp Anna Havanna Jonathan och Hollys mommo för lite lunch... sen hittade vi kläder till Anna inför dopet...förbi jobbet för att handla välbehövliga magiska vantar till Holly sen Home sweet home.

Hem för att umgås lite med syster och hennes barn, se och bli orolig när hon har ont ont ont :( huuu... tänk om man kunde ta över smärtan för ett tag... hem tvätta städa städa mysa mysa.

SNART SNART SNART kommer dom... bara imorgon kvar. SEN är dom här:)

Jag har förövrig blivit besatt... klarar inte av att se denna lilla gobit i kylen ytan att värma mig ett par skedar;)


Kommentarer
Postat av: Ida

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY imorn ses vi !!! hihi..

2010-04-07 @ 08:12:23
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0