Inge bättre..

snarare värre... förkylningen alltså, ja vädret med för den delen.

Imorse var jag så pass dålig att jag fick ringa älskade syster för att be henne hämta upp Holly på vägen till dagis. Orkade inte klä på mig och ge mig ut för att lämna henne.
Hon följde snällt med Therese och hennes barn och jag gick upp och la mig och sov länge och väl, vaknade dock ett freltal ggr av att jag skakade och frös.

Tillslut var jag bara tvungen att gå upp. Barnen hade dropin fika på dagis och något sånt ville jag ju inte missa.
Kände mig betydligt piggare väl där.
Massor med fina teckningar, figurer, halsband och kort fanns att titta på. Jätte skoj.

Nu mår jag piss igen och ska snart slänga mig i soffan.

fanfanfanfan... min pärla måste till doktorn btw.
Sprutar ur sig kylar vätska och det kommer kosta ca 7500 spänn MED rabatt för att fixa.. SKIIIIIT!!!!

jaja här kommer lite kort:)

Vart tig denna vårsol vägen?



Therese blir bjuden på fika alá barnens style ;)



Gott va Therese??


Sol och fniss..


Tummen upp för fika tycker Havanna..


hahahaha... så kul de kan va med fotoalbum då.. men JAG vet att de e inte de Anna skrattar åt egentligen...mohahaha


Fina Malin


as coola jag:






;)


Mycket Malin idag:)


Systeryster mittemellan


Frejdrick


Stolt Emil med nytaget hål i örat.


Äntligen fick Holly träffa sin Anastacia!!!


Vad leker dom? Doktor, Pippi, kalas, fika?


Här har vi en tjej som e LYCKLIG över alla blommor.








Här upptäckte vi att bilen måste till doktorn..


Holly driker sin älskade morgonvälling... med sin finfina morgon kaluffs





håll till godo... finns ju några till kort jag skulle velat lägga upp... på 3 fina tjejer i bröllopsklänning. Men, näääääääääääää


Kommentarer
Postat av: malin

hehehehehe OJ va bilder på MIG MIG Å MIG !!!!!!:D

Ja de där med bröllopsklänningen ja ;)

Vet ett kort Anna tog på dig Elin som skulle varit ute på bloggen mohahahahaha..

Krya på dig!! kramar

2010-04-22 @ 21:10:01
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: malin

förresten.. hej hej igen :D tjenna!! hallå!! det sista kortet på mig.. när togs det.. Minns inte hahahahahaha

DORIS!!!!!!!

2010-04-22 @ 21:12:02
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: malin

Hej! de va då hm.. Jag igen.. varför kommenterar jag igentligen.. jaja.. såg det NU som först att det sitter 2 turturduvor bakom therese o barnen :D

2010-04-22 @ 21:47:42
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0