Lite mera pics

I tisdags var det ju personal köpskväll på jobbet...

Jag köpte bla det här:






Dock köpte varken jag eller Chamilla det här:






Efter p-köps kvällen begav jag mig till Wallers för att möta upp mina systrar Madde och Malin och även Linnea var där. Tog ett glas vin, käkade. Sen gick vi hem till madde för att softa lite och dricka lite mera rött. Sen vidare ner till GA masters för att ha det trevligt... dricka ett två tre glas champange och bara ha det trevligt.
När vi kom hem till Madde igen så var även hennes sambo närvarnade:)

Madde smakar ostar på Wallers


Malin vill att vi ska gå vidare:)


Linnea dricker varannan vatten ;)


Hemma vid Madde









De va väl allt... har blivit mycket bilder nu... och det kommer det forsätta med ;) så de e bara att vänja sig.


....XOXO....



Kommentarer
Postat av: stéphanie

jättefina kläder!! finns det någon hemsida till affären? :)

2010-04-10 @ 22:37:22
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0