Not mutch

Idag har jag inte gjort mycket annat än att jobba.
Kom hem, käkade kvällsmat. Adde drog in till bisby för att spela med bandet och jag och Holly tog ett långt härligt bad.
Holly har börjat se monster... Men bara i hennes rum, hon är rent utsagt LIVRÄDD när hon kommer springande in till oss om nätterna. Och på morgonen när vi skall in till hennes rum för att hämta kläder håller hon mig hårt hårt i handen och "gnäller" jag vill inte se monstrena mamma...
Faktiskt så jag blir lite skrämd med.
Hon e INTE feg annars när det gäller sånt.
Gillar att "leka" monster... alla favoritfilmer är "läskiga" Alfons det spökar, alfons och odjuret. Pippi och sköket, bröderna lejonhjärta med Tackla... osv.

Jaja.. iaf.
Min älskade Ida var ju och hälsade på i torsdags... med henne kom även Norman, En kille från Berlin som mestadels lever sitt liv i Egyten?
Här kommer lite bilder:











Holly var impad över att Norman hade samma frisyr som hon:)


















We miss you!!!!! Hope we can come visit soon!!!




Kommentarer
Postat av: Adde

Vill inte vara en sån som märker ord. Men shiot vad du stavar illa ibland. Här är några fel



Mutch=Much

bisby=visby

sköket=spöket

Tackla=Katla

Egyten=Egypten



Vill inte vara elak men du kanske borde läsa igenom dina inlägg innan du publicerar. hehe.. Love you!!

2010-04-12 @ 11:29:13
Postat av: elin hejdenberg

hahahahahahahahaahahaha! Det är bra att du har Adde Elin, för så fel kan man ju inte skriva.. (jag tänkte ju inte ens på det!) Tssssssssssssssssssssssssssssss..

2010-04-13 @ 14:23:11
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0