Stackars liten Elin

e så fjuk så fjuk.
HATAR å va förkyld... jag blir alltid helt däckad när jag åker på det. Ont i hela kroppen, huvudvärk, feber och hela skiten.
Borde kanske stannat hemma från jbbet idag, för nu mår jag 10 ggr värre kan jag ju säga :( ja som sagt..stackars stackars mig.

Tog en efterlängtad fika med Emily innan jobbet sen bar det av in till staden och till jobbet.

Har lite bilder och så från helgen att visa.
Men nu ska jag och Adde mysa och se ännu ett avsnitt (eller 2) av Spartacus. En grymt jäkla bra serie som ni borde se... sitter klistrad vid tv.n alltså. Egentligen inte den genre jag föredrar men ojojoj,OTROLIGT bra är den.... så får ta det imorgon, bilderna alltså:)





Puss på er sålänge vettja

(nej du Adde... orkar faktiskt inte hålla på och läsa igenom mina inlägg för att kolla stavingen, svin jobbigt faktiskt)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha ne vem fan orkar det..

Mmm iland funkar tankevärksamheten lite bättre :) vi får se hur länge det håller i sig dock :P

2010-04-22 @ 11:49:29
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0