Vad ska vi hitta på???

Här sitter jag... SÅ JÄVLA MÄTT.
Har smällt i mig ett äpple 3/4 pizza, nästan en halv kebabrulle, 2 stora tårtbitar och sockerkaka... har ALDRIG varit såhär mätt i hela mitt liv kan jag LOVA!!
Jajaa... Holly stackarn sover, sjuk liten tös.
Anna Adde och Ingo sitter och kollar på Sveriges värsta bilförare.... Riktigt trist program enligt mig måste jag säga. Sitter och försöker komma på nå kul och göra men inte lät med en mätt Elin, en slö Adde och en fantasilös Anna.
Får se vad som händer.
Hoppas Holly är lite piggare imorgon iaf och att det är fint väder.
Frisk luft e bästa medicinen enligt mig.

Här bjuder jag på en mix med lite blandade "gamla" bilder som jag "glömt":










































nejnejnje... hujeda mig vad mycket bilder jag har... och då har jag bara gått igenom typ 2 mappar av 1000... haha.
De får bli på fb eller någon annan dag ....

nu ska jag lägga mig och försöka smälta maten i magen...



Kommentarer
Postat av: Anna

Eh menar du min pappa så heter han inte Ingo... =)

2010-04-15 @ 21:42:36
Postat av: Emily

Kul med gamla bilder, mer sånt.. de gör kvällen lite roligare.. hihi.. föresten Ingo Annas pappa?? hennes pappa heter väll Allan?? =)Puss

2010-04-15 @ 21:54:10
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: malin

VICKEN TUR Jag har att du inte har några gamla foton på mig Elin :D:D:D:D:D

2010-04-16 @ 12:56:16
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Nathaly

Visst är det du på näst sista bilden? SKITSNYGG!

2010-04-23 @ 08:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0